سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

بازی کم حجم و پرتابل Puzzle Expedition برای PC

بازی های کم حجم و ساده محبوبیت خاصی بین تمام کاربران دارند که معمولا این بازی ها برای تمامی سنین مناسب می باشند . Puzzle Expedition نیز یک بازی دوبعدی و فکری برای ویندوز می باشد که شرکت Top3Line این بازی را منتشر کرده است . بن و آنا همانند یک تیم هستند و برای یافتن سرنخ های مختلف در میان خرابه ها تلاش می کنند . هرکدام از آن ها دارای ویژگی های منحصربفردی می باشند . در ادامه می توانید این بازی زیبا را برای PC دریافت نمایید .

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی جدید Storm Frontline Nation

  Storm Frontline Nation عنوان جدیدترین بازی منتشر شده به سبک استراتژی میباشد که در تاریخ 10 ژوئن سال 2011 میلادی توسط کمپانی های SimBin Studios و Colossai Studios منتشر و ساخته شد . شرح بازی : Storm Frontline Nation  دارای دو مد مولتی و سینگل پلیر میباشد .این بازی مبتنی بر سبک استراتژی در عمق استراتژیک و یا یک سناریوی سینماتیک میباشد . منابع محدود و بحران طولانی اقتصادی جهان باعث شده است تا نیمی از جهان به نزاع و درگیری مشغول باشند.اما این مشکل فقط و فقط توسط نیروهای ملی قابل حل میباشد.تحقق و پیشرفت در در فن آوری های سلاح های جنگی باعث سردرگمی یک عده شده است.در این بازی گیمر وظیفه مدیریت نیرو ها را دارد .فعالیت های آزاد در زمینه مبارزه ،پژوهش ها و دیپلماسی ها به گیمر این اجازه را می دهد تا تسلط کامل را بر بازی داشته باشد. در یک کلام این بازی را میتوان ترکیبی مناسب بز استراتژی و کامبت دانست که بسیار موفق عمل کرده است.


دانلود بازی جدید Storm Frontline Nation
نام بازی: Storm Frontline Nation-RELOADED
پلتفورم : Microsoft Windows
ژانر:استراتژی
سال انتشار: 10 June 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: SimBin Studios
حمایت توسط : Colossai Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

دانلود رایگان بازی Storm Frontline Nationبه همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب...

.: ادامه مطلب :.

بازی فکری و زیبای The Keepers: Lost Progeny Collector’s Edition

یک بازی فکری و Hidden object است که به تازگی شرکت معروف Big Fish Game آن را منتشر کرده است . داستان بازی در مورد یک پسر بچه‌ی یتیم است که پدر و مادر خود را گم کرده است و با دیدن یک عکس ، به زنده بودن والدینش امیدوار می شود . حال شما می بایست با حل پازل ها و معماهای بازی ، به او کمک کنید تا از این سردرگمی در بیاید . آیا پدر و مادر او هنوز زنده هستند ؟ این سوالی است که برای دانستن آن نیاز به طی کردن مراحل جذاب بازی دارید . این بازی نسخه ی فینال بوده و کد ریجستر کردن نیز به آن اضافه شده است .

 

.: ادامه مطلب :.

بازی کم حجم و زیبای Pet Rush: Arround the World Final

بازی های کم حجم و در اصلاح فانتزی با داشتن یک سبک متفاوت و ساده ، برای همه سنین مناسب و سرگرم کننده هستند که معمولا برای اجرای آن ها به سخت افزاری نه چندان قدرتمند نیاز دارید . برای شما عزیزان بازی کم حجم و کارتونی Pet Rush: Arround the World را آماده‌ی دریافت کرده ایم که در این بازی شما می بایست فروشگاه محصولات حیوانات خانگی خود را ادره و گسترش دهید تا امتیاز بیشتری کسب کنید . این بازی با داشتن سبکی متفاوت و هچنین گرافیک فانتزی ، برروی همه رایانه‌ها قابل اجرا می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

.: ادامه مطلب :.

بازی کم حجم و پرتابل Tales From The Dragon Mountain: The Strix

http://www.gamersbook.com/repository/images/_variations/6/d/6d613516ca35934f730872d1a16fc08d_lightbox.jpg

با داشتن یک گیم پلی Hidden Object می تواند برای هر گیمری هیجان انگیز باشد . داستان بازی در مورد زنی به نام مینا می باشد که کابوس های او غیر تحمل شده و به سفری می رود که این سفر به بزرگترین سفر ماجراجویی غیر قایل تصور او تبدیل می شود و حال به دنبال شکست روح شیطانی در کوه اژدها است تا به زندگی عادی خود بازگردد . نسخه ی نهایی (Final) این بازی به صورت قایل حمل برای شما عزیزان آماده شده است که در ادامه‌ی مطلب از سایت دانلود ها قایل دریافت می باشد .

 

.: ادامه مطلب :.

شبیه ساز کنسول خاطره انگیز Nintendo NES برای PC همراه با ۶۰۰ بازی

خیلی از شماها که سن و سال بیشتری دارید حتما کنسول خاطره انگیز و محبوب Nintendo را به خاطر دارید. کنسولی که بسیاری از ما در دوران کودکی آن را تجربه کرده و خاطرات بسیاری از آن داریم. وب سایت دانلودها مفتخر است شبیه ساز این کنسول محبوب را بر روی ویندوز معرفی نماید. توسط این شبیه ساز می توانید به سادگی بازی های خاطره انگیز و محبوب تان را این بار روی کامپیوترتان اجرا نمایید. همراه این مجموعه، بیش از ۶۰۰ بازی دیدنی که بسیاری از آن ها نیازی به معرفی ندارند را نیز قرار داده ایم تا بیش از پیش لذت ببرید. امیدواریم این مجموعه بی نظیر مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی فکری و کم حجم The Jolly’s Gangs Misadventures in Africa

یک بازی فکری و کم حجم است . داستان بازی در مورد نقشه‌ی یک گنج است که در آفریقا موجود می باشد و حال شما می بایست تنها با حرکت موس معماهای بازی را پیدا کنید و به بازی پایان دهید . امیدواریم از این بازی زیبا و کارتونی نهایت لذت را ببرید .

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Angry Birds Seasons v2.0.0 برای PC

http://onlineangrybirds.com/images/angry-birds-for-pc.jpg

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید ! این بار در سری بازی هایی با نام Angry Birds Seasons ! این ورژن از بازی پرندگان خشمگین فصلی ، شامل مراحل جذابی برای هالووین ، کریسمس ، ولنتاین ، روز St.Patrick ، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این مراحل جذاب و هیجان انگیز شما را برای کشتن خوک های نفرت انگیز بیشتر انگیزه می دهد. آخرین و جدیدترین مرحله های این بازی را در ورژن ۲٫۰٫۰ این بازی تجربه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی کم حجم سندباد Sinbad: In search of Magic Ginger

sanbad بازي كم حجم سندباد Sinbad: In search of Magic Ginger

یک بازی فانتزی و نسبتاً کم حجم است که در این بازی شخصیت اصلی بازی یعنی سندباد به دنبال یافتن ثروت و جادوی زنجبیل است . بازی به صورت دوبعدی می باشد و گرافیک بازی به صورت نقاشی تهیه شده است که برای اجرای آن نیاز به کم ترین سخت افزارهای موجود دارید . با ژانر ماجراجویی می تواند سبکی جدیدی از بازی های رایانه ای را برای شما به ارمغان بیاورد . این نسخه نیاز به نصب ندارد و به صورت Portable می باشد و تمام حرکات آن با موس صورت می گیرد . امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید .

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود نسخه نهایی بازی کم حجم و معروف پرندگان خشمگین Angry Birds 1.6.3.1

دانلود نسخه نهایی بازی کم حجم و معروف پرندگان خشمگین Angry Birds 1.6.3.1

نام بازی است که برای Ipad ، Androrid و PSP در سال گذشته منتشر شد و بیش از حد انتظار محبوبیت کسب کرد. به همین دلیل کمپانی سازنده بازی تصمیم به انتشار نسخه PC آن نیز گرفت. بازی مربوط به پرنده های کوچکی است که در حال زندگی شاد و آرامی هستند که متوجه می شوند تخم هایی که در لانه هایشان نگه داری می کردند توسط خوک هایی بد ذات دزدیده می شود، حال این پرندگان  قصد جنگ و نابودی این خوک ها را دارند تا با از بین بردن آنها مانع ادامه دزدی تخم هایشان شوند، بازی دارای بیش از ۱۹۵ مرحله است که در ابتدا برای یادگیری شما، چندین مرحله آسان و پیش پا افتاده در نظر گرفته شده است، بعد از طی این چند مرحله بازی بسیار متفاوت تر و مراحل سخت تر خواهد شد، گرافیکی فوق العاده قوی در حین کم حجم بودن بازی، محیطی زیبا با رنگ بندی هایی مناسب باعث شده است تا گیمر از اجرای این بازی احساس خستگی نکند و ساعت ها سرگرم این بازی باشد.بازی علاوه بر ماجراهایی مهیج دارای معماهایی درمورد پرتاب، در هرمرحله است که برای حل کردن آنها نیاز به فکر کردن و تمرکزی قوی دارید. نسخه نهایی و جدیدترین ورژن این بازی را از سایت سافت دانلود به طور رایگان دریافت کنید.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Time Machine: Rogue Pilot برای PC

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Time Machine: Rogue Pilot را برای شما عزیزان در دانلودها معرفی می کنیم. سبک بازی بسیار معروف بوده و دارای طرفداران بسیاری نیز می باشد. شما در این بازی باید اشیا یکسان را مرتب نمایید تا بتوانید مراحل را تکمیل نمایید. بازی Time Machine: Rogue Pilot دارای گرافیکی بسیار جذاب بوده و زیبایی می باشد. امید است این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی جدید و کم حجم Running Sheep 2011

دانلود بازی جدید و کم حجم Running Sheep 2011

به دنیای تله پاتی گوسفندها خوش آمدید! همه چیز در آرامش بود و گوسفندهای داستان در مزرعه به خوبی زندگی می کردند تا اینکه یک شب یک سفینه بیگانه وارد مزرعه می شود و با هدف اجرای آزمایشات عجیبی گوسفندها را با خود می برد. حال باید در یک اقدام گوسفندی قدرت این حیوانات دوست داشتنی را به رخ رقیبان بکشید و مانع تله پاتی آنها شوید. همچنین امکان تله پاتی برای نجات گوسفندها به شیوه ای دیگر در اختیار شماست. بازی فکری آمیخته با رازهایی نهفته را پیش رو دارید و باید برای نجات نسل این حیوانات با ارزش که نقش بسزایی در زندگی انسان ها دارند تلاش کنید. محیطی ماتریکسی و مدرن با گرافیکی عالی در بازی حکم فرمایی می کند و گیمر را به تفکر و چالش برمی انگیزد. حجم کم، گرافیک HD، دنیایی متفاوت از تفکر و ماجراجویی در قالب بازی، گیم پلی عالی و رنگ بندی های زیبا از ویژگی های این بازی منحصربفرد می باشد که برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی توسط تیم سافت

دانلود

آماده و ارائه شده است.

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی GTA 4 : Vice city ( کاملا فشرده )

Gta Vice City

بازی Grand Theft Auto که به اختصار آن را GTA نیز می نامند یکی از پرطرفدار ترین بازی هایی است که کاربران کامپیوتر و کنسول هایی نظیر Play Station و Xbox خاطرات زیادی از آن را به خاطر دارند . در این بازی شما در نقش یک مجرم هستید که می بایست به انجام ماموریت هایی که توسط افراد مختلف به عهده ی شما گذاشته می شود بروید تا در ازای انجام آن دستمزدی دریافت نمایید . از ویژگی های منحصر به فرد این بازی به نوعی ادغام آن از دو گونه بازی های جنگی و ماشین سواری می باشد که از آن نمونه ای بی بدیل ساخته است . به تازگی نسخه IV این بازی منتشر یافته دارای که حجمی بالا و نیازمند کارت گرافیکی قوی می باشد . از این رو سایت دانلود کده با توجه به قابل اجرا نبودن نسخه جدید این بازی بر روی تمامی سیستم ها و همچنین تجدید خاطرات گذشته نسخه فشرده ی این بازی را به طور مجدد و البته به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد .

.: ادامه مطلب :.

دانلود رایگان Bulletstorm 2011 – نسخه فشرده

Bulletstorm


Bulletstorm نام یک بازی اکشن بسیار زیبا که توسط شرکت های People Can Fly و Epic Games طراحی گردیده و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts در سال ۲۰۱۱ منتشر یافته است . این بازی که انجام آن به صورت اول شخص می باشد از گرافیک فوق العاده زیبا و حیرت انگیزی برخوردار است و داستان آن در زمان آینده و در مدینه فاضله ، جایی که نیروهای حافظ صلح به دنبال متوقف کردن جنگ های داخلی هستند ، اتفاق می افتد . شخص اصلی بازی که شما هستید می بایست به دنبال دو خیانتکاری برود که با خیانت خود باعث به وجود آمدن مشکلات شده اند . در مراحل مختلف دوستانتان شما را همراهی می کنند تا در از بین بردن افراد شرور یاری تان نمایند . یکی از ویژگی های رفتاری منحصر به فرد در Bulletstorm امکان لگد زدن توسط شما می باشد و همانگونه که در تصویر جعبه بازی که در ابتدا درج شده است در طول بازی برای کنار زدن اجسام مزاحم از مسیر راه و یا ضربه زدن به دشمنان ، می بایست از این قابلیت استفاده نمایید . وجود چنین امکانی حس حضور واقعی در بازی را بیش از پیش القا می کند . سلاح های متفاوت و مدرن نیز یکی دیگر از ویژگی های این بازی بوده که هر یک در جایی خاص مورد استفاده قرار می گیرند و گاه هم می بایست بر فراز سفینه های فضایی و در جنگ های هوایی اقدام به تیراندازی به دشمنان خود نمایید . پنج سطح دشواری برای بازیکن قرار داده شده است که می توانید با انتخاب سطوح بالاتر بر هیجان بی وصف بازی بیافزایید .

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Operation Flashpoint: Red River ( نسخه فشرده )

Operation Flashpoint: Red River


Operation Flashpoint: Red River یک بازی اکشن اول شخص می باشد که در آن جنگی خیالی بین نیروهای ایالات متحده آمریکا و نیروهای آزادی خواه چین با کشور تاجیکستان در می گیرد که تمرکز اصلی آن بر روی رود سرخ می باشد . شما در این بازی نقش فرمانده یک گروه چهار نفره ( خودتان و ۳ سرباز ) را داشته که می بایست با هدایت سربازانتان اهداف از پیش تعیین شده را با موفقیت پشت سرگذاشته و نیروهای تاجیک را از بین ببرید . این ورژن که از هوش مصنوعی قدرتمندی برخوردار است را می توان نوعی شبیه ساز جنگی نیز تلقی کرد چرا که داستان و ریتم بازی شباهت بسیاری با جنگ های واقعی دارد . به طور مثال شما در ابتدای بازی با سربازان خود آشنا گشته و پس از انجام برخی تمرینات همراه با آنان سوار یک خودرو نفربر شده و پس از طی مسیری نسبتا طولانی به محل استقرار نیروهای دشمن می رسید . دیگر نکته ای که این بازی را به یک شبیه ساز تبدیل نموده است امکان کشته شدن سریع شما توسط نیروهای دشمن بوده و دلیل آن نیز عدم استفاده از سطح سلامت برای هر بازیکن ( به طور مثال با هر بار اصابت تیر به شما مقداری از سلامتی خود را از دست بدهید تا زمانی که به صفر برسد ) همانند سایر بازی های مشابه می باشد .

.: ادامه مطلب :.

دانلود رایگان بازی Deus Ex: Human Revolution ( نسخه فشرده )

Deus Ex: Human Revolution یک بازی اکشن اول شخص بوده که به صورت داستانی و با گرافیکی فوق العاده طراحی شده است که در آن می بایست نقش آدام جنسن ، شخصیت اصلی بازی را بر عهده بگیرید . در این بازی که تلفیقی است از راز ، جنایت و تیراندازی بدون این که بدانید در قدم بعدی قرار است چه انجام بدهید ، پیشروی غیر ممکن خواهد بود . این بازی همچنان ارزش های Deus Ex اول را مد نظر دارد و به آن پایپند است . در مرحله نخست  آدام جنسن (Adam Jensen) شخصیت اول بازی را می بینیم که در ایستگاه پلیس شهر دیترویت روی مغز اجساد کار می کند . جنسن یک کاراگاه خصوصی می باشد که در کار خود خیلی خبره است. در ابتدای بازی ، همان هنگام که شما در مرکز پژوهشی و صنعتی در حال بازدید و گفت و گو با رییس خود هستید ، تروریست ها به کارخانه  حمله می کنند و رئیس شما بر این عقیده است که یکی از اجساد داخل سردخانه یک جاسوس بوده و وظیفه ی شما کمک به او برای یافتن فرد نفوذی است . به ایستگاه پلیس وارد می شویم و …  .

نسخه ی پیش رو که به صورت فشرده می باشد بدون حذف بخش یا بخش هایی از بازی صورت گرفته که می توانید با خیال آسوده آن را از دانلود کده ، دانلود نموده و لذت ببرید .

.: ادامه مطلب :.

بازی Mini Golf Championship v1.0

 

مسابقات Mini Golf یک بازی بسیار زیبا و جالب با محیط ۳ بعدی است که می توانید دقت خود را در آن بسنجید . یکی از جذابیت های این بازی ، مولتی پلیر بودن آن است که شما و دوستانتان می توانید با یکدیگر لحظات زیبا و هیجان انگیزی را به وجود آورید .

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 25 شهريور 1390برچسب:بازی 3 بعدی با حجم کم, بازی کامپیوتر, دانلود بازی, دانلود بازی فکری, دانلود بازی کامپیوتر,
  • بازی Penguins Mania 1.2 برای کامپیوتر

     

    بازی Penguins Mania 1.2

    Penguins Mania یک

    بازی

    بسیار زیبا و هیجان انگیز است که شما در آن نقش یک پنگوئن را دارید و تلاش می کنید تا با گرفتن ماهی و تولید پنگوئن های جدید خانواده خود را گسترش دهید و امتیازات بیشتری کسب کنید .


    .: ادامه مطلب :.

    بازی فکری Runes of Avalon v1.5

    Runes of Avalon بازی

    یک بازی فکری بسیار زیبا است که به صورت داستانی طراحی شده است . در این بازی که ۱۰۵ مرحله گوناگون و متفاوت دارد می بایست پازل هایی را که در اختیارتان قرار می گیرد می بایست به صورت های مختلفی که در ابتدای بازی عنوان شده است جا به جا نمایید و با سرعت المعل بالا امتیازهای بالایی بگیرید . مراحل این بازی طوری ساخته شده است که با به اتمام رساندن هر کدام از آنها ، به سختی و دشواری مرحله بعد نیز افزوده می شود .

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: جمعه 25 شهريور 1390برچسب:بازی فکری, دانلود بازی, دانلود بازی با حجم پایین, دانلود بازی کامپیوتر,
  • دانلود بازی Luxor 5th Passage v1.0.0.8

    Luxor 5th Passage

    Luxor نام یکی از بازی بسیار سرگرم کننده و البته معروف می باشد که قدمتی چندین ساله داشته و تاکنون طرفداران بسیاری پیدا کرده است . این بازی نه با تکیه با کمپانی سازنده خود و نه با در اختیار داشتن گرافیکی خارق العاده به چنین جایگاهی دست پیدا کرده بلکه به دلیل جذابیت منحصر به فردش و زیبایی داستان بازی ، کودک و بزرگ را پای کامپیوتر میخ کوب کرده و ساعت ها سرگرمی را به ارمغان می آورد . اما داستان بازی که با تمامی گیم هایی که تاکنون انجام داده اید متفاوت می باشد این است که تعدادی گوی با رنگ های متفاوت مسیر پیچ و خم داری را طی می کنند تا به پایان راه برسند و شما می بایست با شلیک گوی های هر رنگ به مشابه هایش و رساندن به حداقل ۳ عدد ، آنها را حذف کنید . بدین ترتیب علاوه بر سرگرم شدن دقت و تمرکز خود را نیز بالا خواهید برد چرا که در صورت عجله نکردن زمان را از دست داده و خواهید باخت . دانلود و اجرای این بازی را به تمامی کاربران دانلود کده توصیه می کنیم .


    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی Crazy Machines 2 Complete

    Crazy-Machines-2-Complete

    Crazy Machines 2 Complete نام یک بازی فکر بسیار زیبا و هیجان انگیز است که توسط کمپانی FAKT Software ساخته شده و به وسیله شرکت Kalypso منتشر یافته است . این بازی که در ژانر بازی های استراتژیک و فکری قرار می گیرد بدین گونه است که در هر مرحله می بایست با بهره گیری از بهره ی هوشی خود و البته در نظر داشتن قوانین فیزیکی و هندسی ، کاری را که در ابتدا به شما گفته می شود انجام دهید .

    Crazy Machines 2 را می توان نسخه ای پیچیده و تکامل یافته از بازی دومینو دانست چرا که برای رسیدن به هدف می بایست با چینش دقیق ابزارهایی که در اختیارتان قرار می گیرد ؛ توپ ، چرخ دنده و سایر اشیایی که در تکان دادن سایر شی ها استفاده می شود راهنمایی کرده و به مقصد برسانید .این گیم که از گرافیک قابل قبولی بهره می برد در چندین مرحله متفاوت انجام پذیرفته و هر چه به سطوح بالاتر می رسید ، رسیدن به هدف سخت تر و پیچیده تر می گردد .

    .: ادامه مطلب :.
    http://soroushsms.ir/

    صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


    softwarespack

    محمد طائفی

    softwarespack

    http://softwarespack.loxblog.com

    سافت دانلود

    بازی کم حجم و پرتابل Puzzle Expedition برای PC

    سافت دانلود

    سافت دانلود